Ouderportaal
Waar kan ik inloggen op Mijn Ouderportaal?
Ga direct naar Mijn Ouderportaal. Daar kunt u inloggen met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord.
Wat kan ik doen in Mijn Ouderportaal?
In Mijn Ouderportaal vindt u al uw gegevens op een rij. Daarnaast kunt u zelf:
- uw NAW-gegevens en die van uw partner en kind(eren) wijzigen;
- uw facturen en jaaropgave inzien;
- uw kind afmelden voor een opvangdag;
- uw opgebouwde ruiluren voor bso inzien;
- aanmelden van dagen in de vakantie-opvang;
- foto-album bekijken;
- dagboek lezen;
- bericht vanuit de locatie lezen;
- bericht aan uw locatie sturen;
- toestemmingen invullen/wijzigen;
- contracten en mutaties inzien;
- nieuwsbrieven lezen.
Opzeggen is op dit moment nog niet mogelijk via Mijn Ouderportaal.
Hoe kan ik mij aanmelden voor de ouderapp?
Dit kan via de volgende link: https://spelenderwijsede.ouderportaal.nl
Waar is de ouderapp voor te gebruiken?
De app is vooral handig voor het dagelijks contact met de locatie:
- uw kind afmelden voor een opvang dag;
- aanvragen van extra opvang;
- aanmelden van dagen in de vakantie opvang;
- nieuwsbrieven lezen;
- bericht vanuit de locatie lezen.
Alles over het gebruik van de Ouderapp vindt u in de handleiding.
Wat kan ik doen als Mijn Ouderportaal niet werkt?
Wanneer de website van Mijn Ouderportaal niet werkt, vragen wij u het nogmaals te proberen met een andere browser of computer. Mocht het dan nog niet werken, probeer het dan later nogmaals. Wanneer Mijn Ouderportaal inhoudelijk niet werkt, kunt u contact opnemen via info@spelenderwijsede.nl of telefonisch via (0318) 68 75 82.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Ga naar Mijn Ouderportaal en klik op de link ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een nieuw wachtwoord per e-mail.
Wat kan ik doen als mijn wachtwoord niet werkt?
Ga naar Mijn Ouderportaal en klik op de link ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een nieuw wachtwoord per e-mail.
Hoe zie ik dat ik een nieuw bericht heb?
U ontvangt altijd een e-mail indien er een nieuw bericht voor u klaarstaat.
Als ik een wijziging doorgeef, is deze dan direct verwerkt?
Wijzigingen van uw gegevens zijn direct doorgevoerd in onze systemen. Wij gebruiken vanaf dat moment uw nieuwe gegevens. Wijzigingsverzoeken met betrekking tot uw opvang zijn niet direct verwerkt, u ontvangt een bevestiging van de aanvraag. U ontvangt later een bericht of dit verzoek al dan niet is goedgekeurd.
Hoe weet ik dat een aanvraag voor een nieuw kind is ontvangen?
U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail.
Ik maak gebruik van een SMI. Krijg ik die gegevens ook te zien in Mijn Ouderportaal?
Ja, u heeft op Mijn Ouderportaal ook toegang tot de gegevens van je SMI.
Hoe kan het dat ik geen bericht van Mijn Ouderportaal in mijn mailbox ontvang?
Het kan zijn dat de e-mails van Mijn Ouderportaal in uw spam-box terechtkomen. U kunt deze daar terugvinden en de afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders, zodat alle e-mails van Mijn Ouderportaal in de toekomst wel in uw inbox terechtkomen.
Of bij 'Mijn instellingen' in het ouderportaal staat bij notificaties het geven van toestemming uit.
In de ouderapp kunt u bij 'overig/notificaties' de toestemming aan zetten.